Conform OUG nr. 76/2001 toti agentii economici infiintati inainte de intrarea in vigoarea a acestei ordonante trebuie sa-si preschimbe certificatul de inmatriculare in termen de 12 luni, adica pana la 30 iunie 2002. Certificatul de inregistrare nou cuprinde una sau mai multe anexe obligatorii continad stampile de avizare/autorizare din punct de vedere PSI, Protectia Mediului, SANEPID si Inspectia sanitar – veterinara a sediului social si a tuturor sediilor secundare/puncte de lucru.
Astfel
Clientul este rugat sa se prezinte la CCIA MURES cu urmatoarele acte:
- Certificat de inamtriculare original
- Cod fiscal original
- Instintare platitor TVA; xerox sau duplicat (eliberat pe str. Gh. Doja nr. 9 cam 3)
- Adeverinta sau certificat care atesta ca Societatea a fost inregistrata la Directia Generala a Finatelor publice Mures – original sau xerox.
- In cazul ASOCIATIILOR FAMILIALE SI PERSOANELOR FIZICE ,o copie dupa Autorizatia galbena ( eliberata in baza Decret –Lege 54/1990).
- Dovada Sediului Social – extras Carte funciara valabil 1 luna si/sau contract de inchiriere;
- Dovada inregistrarii punctelor de lucru ( unde este cazul) – cerere de mentiune la O.R.C. sau rezolutie privind inscrierea punctelor de lucru.
- Daca punctul de lucru nu este inregistrat la O.R.C Mures, atunci se aduce hotararea asociatului (asociatiilor) privind infiintarea punctului de lucru si dovada detinerii spatiului.
- Toate avizele si autorizatiile referitoare la sediul social si la punctele de lucru declarate;
TRASEU
- Biroul de informatii – formulare
- Cam 2 avizatori -SANEPID; MEDIU;PROTECTIA MUNCII;SANITAR VETERINAR
- Cam 10 avizator P.S.I
- Cam 13 predarea dosarelor
ATENTIE Conf . art. 26 din protocolul CCIR- Ministerul Finatelor , orice inadvertenta intre documentele fiscale si situatia reala a firmei se rezolva personal de catre agentul comercial, la sediul D.J. Finante publice. |